Αντικατάσταση Αγωγού & Τεχνολογία Συγκόλλησης

Το έργο εκτελέστηκε στα βόρεια εδάφη της Κασπίας Θάλασσας στη Δημοκρατία του Καζακστάν.

Οι πετρελαιοπηγές Kashagan βρίσκονται κάτω από τη θάλασσα περίπου 80 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της πόλης Atyrau. Η ανάπτυξη πεδίου περιλαμβάνει την παραγωγή αργού πετρελαίου και συναφών αερίων (> 15% h2s) από τη δεξαμενή μέσω συνδυασμού εγκαταστάσεων επεξεργασίας ανοικτής θάλασσας και συστημάτων αγωγών για τη μεταφορά του αργού πετρελαίου και φυσικού αερίου στην εγκατάσταση επεξεργασίας χερσαίων αποβλήτων 40 χιλιόμετρα ανατολικά στο Atyrau.

Εδώ το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο επεξεργάζονται, ρυθμίζονται και μεταφέρονται μέσω υφιστάμενων υποδομών.

Το σύνολο του συστήματος αγωγών από τις εγκαταστάσεις υπεράκτιων εγκαταστάσεων D-Island στην εγκατάσταση επεξεργασίας χερσαίων μεταφορών περιλαμβάνει δύο αγωγούς πετρελαίου και φυσικού αερίου 28 ινών και αγωγών φυσικού αερίου μήκους 95,7 χλμ. Που εκτείνονται σε βόρεια κατεύθυνση, με μήκους υπεράκτιου μήκους 65 χλμ. Από την κορυφή του ανυψωτήρα (ακτογραμμή) στη βόρεια ακτή της Κασπίας Θάλασσας.

Bonatti - Kashagan Pipeline Replacement Project

Το έργο παρουσιάζει πολλές ιδιαιτερότητες

Οι αγωγοί συνεχίζουν στην ξηρά στη μονάδα επεξεργασίας σε αγωγό συνολικού μήκους 30,7 χλμ., Εκ των οποίων 4,1 χλμ. Σε βάλτο.

Η θερμοκρασία

Το χειμώνα, η θερμοκρασία του αέρα πέφτει στους -30 ° C και οι κλιματικές συνθήκες επιδεινώνονται από έναν ισχυρό κρύο βορειοανατολικό άνεμο, δημιουργώντας εξαιρετικές συνθήκες χιονοθύελλας.

Το βάθος του νερού

Το βάθος του νερού είναι πολύ ρηχές στην περιοχή ανάπτυξης (από βάθος περίπου 4 μ. Στο πετρελαιοφόρο Kashagan έως 0 μ. Κοντά στην ακτή). υπάρχουν εποχιακές και ετήσιες αλλαγές στη στάθμη των υδάτων της Κασπίας Θάλασσας και η θάλασσα δεσμεύεται από τον πάγο το χειμώνα.

Το ρηχό ύδωρ

Το ρηχό ύδωρ και το βάλτο τμήμα διασχίζουν μια ειδική περιβαλλοντική περιοχή, που αναφέρεται ως Ζώνη SER, που βρίσκεται μεταξύ των προοδευτικών kp 52,3 και kp 67, συνολικού μήκους 15 χλμ. Σε αυτή την προστατευόμενη περιοχή δεν επιτρέπονται εργασίες εγκατάστασης μεταξύ της 1ης Απριλίου και της 15ης Ιουλίου.

Οι απαιτήσεις συγκόλλησης και τα κριτήρια αποδοχής ήταν εξαιρετικά απαιτητικές, με σχεδόν μηδενικό πορώδες, λόγω διαρροής που είχε συμβεί στην αρχική εγκατάσταση.

Το σύστημα μηχανικής συγκόλλησης ROB.E 10:01 της Bonatti ικανοποίησε τη ζήτηση για υψηλή ποιότητα.

Το σύστημα επέτρεψε την απλή μεταφορά τεχνογνωσίας και τεχνολογίας στους τοπικούς συγκολλητές μετά από μια σύντομη περίοδο εκπαίδευσης και επαγωγής. Η Bonatti ROB.E 10:01 εγγυάται τον εύκολο έλεγχο της διαδικασίας συγκόλλησης και την ικανοποίηση των ιδιαίτερα απαιτητικών απαιτήσεων του έργου.

Είναι το αποτέλεσμα μιας διεργασίας έρευνας και μελέτης που διεξάγεται στον τομέα εδώ και πάνω από 25 χρόνια. Σχεδιασμένο για τη συγκόλληση σωλήνων κάθε πάχους με διάμετρο άνω των 10 «, το αυτοματοποιημένο σύστημα που έχει βελτιωθεί σε εργοτάξια για να εξασφαλίσει την αποδοτικότητα και την αξιοπιστία των συγκολλήσεων.

Bonatti Automatic Welding System